De laatste tickets zijn geboekt!

16 juni 2009 - Enschede, Nederland

Hoi Allemaal, Selamat Datang!

Welkom op de pagina van Aniek, Renee, Robin en Mark, 4 reislustige studenten uit Enschede die op 29 juni gaan vertrekken naar Indonesie.

Vandaag hebben we de binnenlandse vlucht van Jakarta naar Maumere (Flores) vastgelegd. Dit betekent dat we na een korte stop in Jakarta door zullen vliegen naar het oosten van Flores.

Met deze site hopen we jullie op de hoogte te kunnen houden van de aparte, gekke en coole dingen die we waarschijnlijk gaan beleven aan de andere kant van de wereld.

Reislustige groeten! Aniek, Renee, Robin en Mark

1. TES & CO:
    30 juni 2009
    Hoi Aniek, Renee, Robin en Mark,

Mooi dat jullie een reislog gaan bijhouden. Handig!!! Zeker ook voor de "thuisblijvers". Ik ben erg benieuwd naar jullie komende belevenissen. Hopelijk vinden jullie regelmatig ergens een internetcafé. Jullie reis wordt vast iets onvergetelijks.En terwijl jullie nog in de lucht zijn richting Jakarta: baik perjalanan dan bersenang-senang.

Groet uit Nederland van TES
  2. Cavey:
    30 juni 2009
    Veel plezier kinders. Doe geen dingen die ook niet zou doen ;)

"Same same, but different"